【家居風水】幫助升職

虎年大吉,又有好回饋。??
去年8月尾幫呢位客人做完風水佈局,一直沒什麼消息。
昨日客人回饋:『覺得個佈局亦對工作有幫助???舊年我哋放齊d嘢約兩星期,阿X公司出咗個permanent位叫佢面試,成功咗,仲升咗職。』
唔多解釋,自己睇截圖??


#家局風水
#風水佈局
#陳俊燊風水命理會客室

【新市鎮風水】

以皇后山這一帶的地局而言,算是旺丁多於旺財,亦符合現實,政府確是著力發展北區。
此單位坐子向午兼癸丁,雖然納氣不是旺,但對於喜歡陽光的人來說,卻是可以住得很舒適的。所幸,單位對出西南有氣口位,住後仍可平穩。
其餘的,就交給我這個風水師處理吧!